penktadienis, vasario 08, 2013

Liftinukas

Na štai ir atsirado proga užsukti į savo tinklaraštį. Traukiu į dienos šviesą dar vieną skrebuką, jį pagaminau specialiai scrapping.lt   konkursui, kuris, manau puikus iššukis, ir naujokams, ir senbuviams. Tad  kviečiu visus prisijungti ir sudalyvauti.  Šį konkursą pasiūlė Assol
O užduotis visai paprasta -  Annos Marios darbo "liftinimas"
Šis liftinukas tikrai ne pirmasis mano albume, ir galiu garantuoti :) tikai ne paskutinis :) :) , aš ... kai jau visai užstringu, o aš užstringu dažnokai :) :) :)... griebiuosi liftinimo, tik dažniausiai beliftinant kažkur pasiklystu. Nežinau kiek šį karta pasiklydau, aš pati manau, kad toli nenuklydau :).

6 komentarai:

  1. oho, kokia jau didele panele :)
    grazus darbelis- sekmes konkurse ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Lina, toli tikrai nenuklydai :))) Ypac nuo pavadinimo :D Saunus darbukas - dazniau galetum paskrebint ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. aciu merginos...
    kai tik galesiu butinai dazniau paskrebinsiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jau buvau pasiilgusi tavo skrebukų :) fainas šitas, toks švarus, o kartu ir žaismingas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai dailus skrebukas...tavo stiliaus!

    AtsakytiPanaikinti
  6. aciu uz siltus komentarus mano skrebukui :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails