ketvirtadienis, lapkričio 15, 2012

GURMANŲ KELIONĖ AUKŠTAITIJOJE

Kaip visada :) padėsiu įrašą nuo to stebuklingo sakinoko :) "senokai ką ir berašiau..." na bet žinant mane... :) kažin ar dažniau ir pradėsiu rašyti :) ... blogas įprotis... :),  bet šiandien turiu ką papasakoti ir parodyti... gal ir kitiems patiks :)? Viena spalio savaitgalį pasitaikė puiki proga su puikia kompanija pakeliauti po Lietuvą ir paskanauti  siek tiek gardėsių keliaujant :). Kelionė žinoma prasidėjo Vilniuje... :). Sėdom visa linksma kompanija i autobusą ir pasukom Ukmergės pusėn, link
Taujėnų dvaro.
Na taip... :) to pačio... :),  kuriame dabar gyvena jaunos paneles ir įvairiais būdais kovoja dėl Radžio dėmesio :) :) , šio "cirko" dalyviu žinoma nesutikome :), na bet ir be jų vistiek turiu daug ką parodyti ir truputi mažiau papasakoti apie tai ką mačiau :).
Pirmasis įspūdis įžengus į dvarą buvo - wauuuuu, na tikrai žmones galėjo sau leisti šiek tiek prabangoje pasimaudyti :), tikrai gražu. Viduje autentiškumo nedaug liko, bet naujieji savininkai tikrai labai stengiasi...
daug prisipirkę antikvarinių baldų, po truputi grąžinasi...
tobulinasi...,
žinoma pastatas dabar tik komercinės paskirties, todėl vietine gide daug labiau galėjo apie nuomos ir paslaugų kainas papasakoti, nei apie patį dvarą ir jo istoriją,
 parodė keletą išlikusiu daiktų, kelios nuotraukos, vienu žodžiu sausoka... sausoka..., vis tik tikėjausi kad daugiau sužinosime, na bet ir tiek užteko, nes jau puse to ką ten pasakojo sugebėjau primiršti :)
visas pastatas siek tiek atsiduoda palesiu :), manau "jo didenybe" sunku išlaikyti šiltai, o ir senieji baldai  savo kvapus jau turi, na bet tai nesugadino nei nuotaikos nei mažesni įspūdi paliko :)
 po trumpos ekskursijos po Taujėnų dvarą, mus pakvietė į jų įrengta kavinukę ir pavaišino pyragu ir kava :) kaip ne kaip kelionė gurmanų pas mus  :), reikia ir skanauti, ne tik istorija domėtis :). Beje dar vienas mažutis pastebėjimas- pyragas tikrai skanus buvo :) pirštukus apsilaižyti galima :)
Pasivaišinus dar turėjome kelias minutes pasidairyti po parką, bet tik kelias, nes jau turėjome skubėti link Molėtu, kad pasigrožėtume sekančiu mūsų kelionės objektu - Alantos dvaru,
ar dėl to skubėjimo, o gal todel, kad beveik du metai visai fotiko neturejau rankose... net mintis neatėjo, kad reiktu nors keliu nuotraukų prisiminimui,
 tiesiog mėgavausi puikiu oru ir visai negalvojau :), gerai kad buvo kitu žmoniu kurie daugiau nei as galvojo, tad aciū Ingutei už puikius kadrus :)
######
Alantos dvaras šiek tiek mažesnis, na bet žinant, kad jo paskirtis buvo tik vasarnamis...vis tik manau vertas irgi dėmesio. Gražiai restauruotas fasadas, patvarkyti keliukai, aplinka... na gražu... labai gražu
Ir nors vidumi jis negali labai pasigirti, vis tik smagu buvo po ji pasivaikščioti ir pasidairyti,
 o ir gidė daug įdomesnė pasitaikė, bent jau suprantanti ką pasakoja :). Pastato viduje įsikūrusi miestelio biblioteka, mini muziejus, vietinio staliaus skulptūrėlių parodėlė.

Taip pat yra kelios komercinės patalpos, kurias galima išsinuomoti, bet čia jau aš tik spėlioju :), nes patalpas matėme, o gide nei vienu žodžiu apie tai neužsiminė :) matyt ne jos darbas reklamuoti :) :)
na kad jau pasidairėme po dvarą... laikas ir vėl užkąsti :) :) :)
čia jau tuo pasirūpino vietinis verslininkas, turi savo mėsos cecheli, gamina visokius parūkytus mėsos gaminius ir žinoma vaišindamas reklamuojasi :),
 o aš kaip tikra reklamos verge įsigijau pora dešrų, kad nors trumpam liktu prisiminimas ne tik akims ir ausims :) bet ir gomuriui :) :)
######
Kelione tesėme, pasibambėjau pati sau, kad ir šiame parke neturėjom laiko pasivaikščioti (vis per tas dešras :)  ), bet ilgai neteko liūdėti, nes prasidėjo linksmieji kalniukai :) :) :) pro Labanoro giria dūmėme link Ignalinos, va tai bent kelialis :) :) :) pasūpavo kaip reikiant :).
Na bet pakeliui, kad nebūtu nuobodu vien tik važiuoti ir sūpuotis :) užsukome dar pasivaikščioti po Ladakalni.
 Na labai įspūdinga vieta... mielai puse dienos ten prasėdėčiau... bet vėlgi... na laikas taip suplanuotas ir kaip paaiškėjo, jo visai nedaug turime, šiek tiek liūdna buvo, nes oras superinis mums pasitaikė, vieta įspūdinga...ex... , na bet ką jau padarysiu :) skanus šakotis irgi laukia
######
Netoli Ignalinos yra toks Strigailiškio kaimas, ten jau mūsų laukė šakočio kepimo ceremonija :) :) :) , nėra ką čia labai ir pasakoti, gal tik tai, kad  jau esu čia buvusi, per ta laiką jie vietoje palapinės jau turi kavinę pilnai įrengta, tikrai visai gražiai ji žiūrisi ir šakoti ispudinga turi, bet kažkaip pamiršau šalimais jo įsiamžinti :) argi aš ne stabdis :) :) Tai štai... mums papasakojo šiek tiek apie šakočiu rūšis, parodė kaip jie kepami. Vieną šakotį ir mes visos bandėme kepti,
ant stalų jau buvo paruoštos lėkštutės su šakočio gabaliukais, bet gaila kad tik dviejų rūšių šakočiu pavaišino, butu daug įdomiau jei būtume turėja galimybe paragauti kažko tokio, ko negalėtume įsigyti bet kuriame prekybos centre , na bet  vistiek... ir smagu ir skanu buvo, vis tik šakotis jis ir Afrikoje šakotis, o kai  jau mėgsti tai ir skanu :), o aš jau pradedu manyti, kad esu tikra bambeklė :)) :)) vis man kaži kas negerai :))
Gausiai prikirtę, taip sakant kur tas kelialis ilgas... mane nuves... :) :) :)  ir vėl sėdom i autobusą ir tesėme kelionę  :) dabar jau  link Zarasų, jau net nebeatsimenu kokiu keliu ... tikrai per daug informacijos per viena diena :) :) bent jau man buvo :), bet važiuojant, šios bažnyčios sunku buvo nepastebėt. Prisipažinsiu, iš tolo į ją žiūrint, man ji kažkokia visai negraži pasirodė... tokia pilka...tamsi...net gi sakyčiau šalta...bet žiūrint į ja iš taip arti...
 pasijauti visiškai mažas mažas... kaip trupinukas...
######
 vakarop pasiekėme prieš paskutinį kelionės tašką kur ilgėliau užsibuvome, bet šia istoriją kada  nors kita karta papasakosiu.... jei išvis papasakosiu :)). Geros dienos tiems, kas sugebėjo mano rašlevas iki pabaigos perskaityti

1. na ir smagiai jūs ten pasibuvote !!! ar skanus šakotis buvo? ;)

1. jau suvalgeme :)
      skanotis visuomet skanus buna :)