šeštadienis, gegužės 08, 2010

Mini albumas

Pamenate, ne per seniausiai gyriausi :) kokia betvarke buvau pasidariusi :), tai štai dabar jau galiu pasigirti ir parodyti kaltininką tos betvarkės :) :) :)






8 komentarai:

  1. Puse smagumo prapuola kai nuotraukos užretušuotos :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. visiskai sutinku ugne, bet cia ne mano asmenines nuotraukos :) tad pasirinkau retusavima, tiesiog reikia gerbti kitu zmoniu privatuma :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Linutuk fantastinis albumukas. Viskas jame labai patiko

    AtsakytiPanaikinti
  4. Linutuk nu superinis kaltininkas del betvarkes :) labai grazus, tvarkingas ir labai solidus albumukas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Linutuk: super pasidarbavai...grynai tavo braižas: skoningas minimalumas, visame grožy nuotraukos visvien pastebimos pirma ;)
    Man netrugdo kad retušuota ;) tikrai, reikia gerbti kitų žmonių prašymą ir privatumą.

    AtsakytiPanaikinti
  6. dideliausias aciu kad apsilankete mano namuciuose ir komentuojate :) esu labai pamaloninta :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man ir labai patinka tavo darbeliai, o ypač šitas. Viskas taip suderinta. Šaunu!!!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails