trečiadienis, balandžio 28, 2010

Bardakėlis bardakas :) :) :)

Tai ką :) , kad jau girtis tai girtis, o jei rimtai tai neturiu kaip pasigirti, bet pasirodysiu kaip atrodė keletą dienų mano kambarys, kol aš gaminau vieną mini albumą :) tikrai galiu :)
 kai prigriebsiu vėl į savo rankas, tai ką pagaminau, būtinai pasigirsiu daugiau, 
o kol kas šiek tiek vaizdelių,
o pedantėms geriau nežiūrėti už pasekmes neatsakau :) :) :)

5 komentarai:

  1. :DDDD jooooaa.... :D bet kiek visokių grožių matau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Fainas ikvepimas turbut apemes buvo, kad tooooks fainuoliskas burdakelis :D katinukas turejo ka veikti :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. joooo ikvepimas tai duvo, bet dar labiautas darbingumas buvo susijas su terminais kurie man vos is po nosies napabego, tiki silta darbeli atidaviau kad net sunku nusakyti kokia itampa patyriau :) kai tik turesiu galimybe ir palankias sauletas dienas pasirodysiu ir tai ka gaminau :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. :)))))))) Kaip tai panasu i mano kambary!!!! As ir okupavau visa lova:))) Dievinu bardakus. Ir kaip bebutu keista, man lengviau surasti reikiama daikta bardake (kazkaip vis zinau, kur reikia ranka kisti), o va kai viskas islaizyta, tai tenka gerokai galva pasukti kur man reikiamas daikciukas nukistas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. :O :O :O Labai lauksiu rezultato vaizdų, nes akivaizdu, kad darbas virė kaip reikiant :O

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails