sekmadienis, sausio 03, 2010

SUSIPAŽINKITE

Su nauju mūsų šeimos nariu, man pasisekė be mano pagalbos iš "PŪKIO" pasidarė "PILKIS", na gal ir ne tai ko aš norėčiau, bet jau daug geriau :) :) :) .

8 komentarai:

  1. Ai ai ai, koks gražuolis :O
    Kuo didžiausios sėkmės su naujuoju gyventoju, linkiu kad kuo greičiau tempų ir gudruoliu, ne tik gražuolių. O gal jau ir dabar gudrus jaunuolis?
    Rusų mėlynieji man patys gražiausi katinai, tai kai atlėksiu į svečius - niurkysiu kaip reikiant :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. vajeee koks grazutis!netgi smestelejo mintis jog mums vel reiktu katinuko,bet ko gero luktersim kol Emilis siek tiek ugtels.Du maziukai namuose - konkurencija garantuota:)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Dabar lauksim žinių, kaip jums sekasi su tuo gražuoliu naujuoju įnamiu susigyventi, draugauti, kokių zbitkų pridarė ir pan. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveikinus su nauju, pilku, svelniu seimos nariu. Ech... Truputy supavydejau... As svajoju apie koki kaciuka arba suniuka, bet mb sake tada namo partems kokia gyvate :(

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nuostabiai mielas gyvūniukas :) Linkiu daug linksmų ir džiugių akimirkų, stebint, kaip auga šitas išdykėlis :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. tiks mano pelenei "Dusty" į žentus :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. oi Irma :) :) :) pasiutimo atzvilgiu tai tikrai tiks :), vajei kiek jis jau man bedeliu pridare, ir tikiu kad dar daug pridarys :)bet vaikuciams tai tikras dziaugsmas

    AtsakytiPanaikinti
  8. jooo...nenaudėlė ji pas mus tikra...pas mus daug kas padaro operacija nagiukus nuima kaciukams kad nedraskytų baldų...pradžioj ji pas mus gerulė buvo, visiem pasigyriau kad nedrąsko nieko....atšaukiau vizitą šiai operacijai ir kelias dienas po pradėjo viską draskyt ir nesustoja iki šiol :( Viena draugė man nurodė softpaws.com tokius guminius nagiukus kuriuos priklijuoji. Vakar užsakiau...žiūrėsim kaip seksis ;)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails