ketvirtadienis, spalio 01, 2009

PAGALIAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po ilgo ilgo laukimo (beveik 2 mėnesius laukiau), pagaliau atkeliavo mano didysis, šių metų, pirkinukas :), dienos tokios tamsios, tai nefotkinsiu, vistiek nieko gero nesimatys, be to yra žmoniu kurie daaaaug geriau už mane fotografuoja :), paliksiu šį užsiėmimą jiems :). Tai štai ką aš pasakysiu, pirma diena daug skaičiau, kad susigaudyčiau kaip ir kas, o geriausiai tai tas trafukas kaip sunervinęs buvo, nu gi ant jo parašyta, kad keičia srovę nuo 100-250 iki ten kažkokiu 25 ar 45, taip lyg ir turėjo tikti, kadangi aš pati nelabai ten gaudausi, tai pasikonsultavau iš vakaro su savo brangiausiuoju, tas patikina, kad aš teisingai suprantu, nu gi reikia tikėti tuo ką rašo ant daigtų, bet gi ne :) :) :) , kišu i rozete, o ten blykst man i akis mėlynai, oho galvoju, prailgintuvas sugedo :D :D :D, nu lyg ir ne blondine, bet tikriausia reiks eiti persidažyti, bandau kišti į kita rozete, ten irgi šviesa kad plykst man i akis :), tada puolu skambinti Jonui, tas šmikis neperskambina, tuomet skambinu Agnei, klausinėju kas ten pas ja parašyta :), ji perskaito, nu gi tas pats kas pas mane, pradedu galvoti, tai gal manasis trafukas blogas iš prigimties, žinoma baisiai susinervinu, ir kas gi nesusinervintu, žaisliukas stovi po nosimi, o žaisti negali. nusprendžiau prieš pradedant isteriškai žliumbti, dar išbandyti ta blyksėjimą su tokiu sroves pakeitėju, kurį mes įsigijom tik gryžus i Lietuva, kad veiktu mūsų virtuvinis kombainas, tai perknisu visus namus, susirenku tris prailgintojus, kaip tik užtenka nuo virtuvės iki mūsų kambario :) ir palėtukais kišu laukdama tos švieselės, ir jūs manote :) švieselės nėra :) :) :) apsidžiaugiu ir puolu studijuoti kaip ir kas veikia.
Tai tiek tos istorijos, pratesimas bus vėliau, kai pagaliau išmoksiu juo naudotis :) :) :) .

4 komentarai:

  1. sveikinu pagaliau sulaukus issvajoyojo aparato! lauksiu pratesimo :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu ir istorija :D, tik nelabai suprantu kas ten per aparatas :)?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Linutuk sveikinu su puikiu aparačiuku. Tikiusi dabar pasipils naujučiukai, gražučiukai loliukai. Labai laukiu:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. SVEIKINU!!!
    Pas tave kaip visada su istorijom :D :D :D
    Tai ką, dabar jau tikrai darysime kokį aparatų susitikimą ir kartu išdarinėsime visokius čiudus.
    Reikia lėkt į forumą atidaryti silhouette'u temukę :O

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails