sekmadienis, liepos 05, 2009

AŠARĖLĖS

Pristatau naujausia liftinuką :), nužiurėjau aš jį Irmos padovanotam "Creating keepsakes" žurnale, nieko ypatingo, toks kokie man patinka :), jau seniai buvau nusižiūrėjus ši darbeli, dėl jo paprastumo ir gražumo ir vis galvojau, kodel aš tokių nesugalvoju :) :) :) . Ir štai neperseniausiai ėmiau ir padariau. O štai čia galite pasižiūrėti tai nuo ko liftinau :)

9 komentarai:

  1. Grazu :D Man patiko, kad viska ranka rasei, o ne atspausdinai. Ir as jauciu silpnybe sendintiems kampams :P

    AtsakytiPanaikinti
  2. mielas! labai daug silumos darbeliui priduoda tas pasiuvimas su siuvimo masina.Puiki!

    AtsakytiPanaikinti
  3. aciuks merginos :)

    o as naktineju, MB kaskur pabego :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nu tikrai fainas LO! Man LABAI patinka apsiuvimai ir pavadinimas. O tu pavadinima ranka rasei, ar kaip nors apvedziojai? O jau nuotraukeles kokios topines, ech tie vaikiukai...

    AtsakytiPanaikinti
  5. na siaip tai mano rastas is tu kur sakoma "kaip su vistos koja raso" :) :) :)

    as parsisiunciau srifta tada uzsirasiau man reikiama teksta, kadangi printerio neturiu, tai naudoju suvalkietiska metoda, kaskada jau gazdinau visas merginas SM :) :) :)
    vienu zodziu procesas toks truputi sadistiskas :) prie monitoriaus pridedu kokia imaute ir su nenusivalomu rasikliu persipaisau teksta, paskui ta teksta persipaisau ant languoto popieriaus ir pagrazinu, o paskutinis etapas tai jai storas popierius - tada naudoju kalke, jai plonas - dedu ant lango ir vel perpiesiu :) :) :) , vienu zodziu noriu printerio :), o MB neperka, aiskina, kad man nereikia :)tai kaip tik slica nusipirksiu, pradesiu vaidinti kad man printerio labai labai reikia :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai grazu! O apsiuvimas... Net supavydet galima :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nu bet kantrybe pas tave! Lenkiu zemai galva...pagarba.

    Dar turiu klausima siaip ne prie temos ;) O tu bandei siuvineti uzrasa su masina? Idomu ar imanoma ir ar labai sudetinga... Kuo toliau, tuo labiau mastau, kad man reikia siuvimo masinos :))) Nu jau kaip man patinka tie apsiuvimai, tik kad rankomis LABAI ilgai uztrunka, neturiu tiek kantrybes (geda peleda)...

    AtsakytiPanaikinti
  8. nebandziau, butu kur kas sudetingiau, siuti zinok nelabai iseitu, nebent labai dideles raides ir tai daryti reiktu nesinaudojant pedalu, ta prasme reiktu sukti ratuka ranka ir taip reguliuoti siuvimo greiti, bet siaip visokiems apsiuvimams ar kokiems kringeliams tai super dalykas ta siuvimo masina :) :) :)

    dabar pasvarsciau, reiks man isbandyti, koki nalabai smulku stifta :)

    po dienos kitos papasakosiu dar :) :) :) gal kas ir gausis :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Labai aciu! Labai idomu butu...

    Beje, kaip tu is visu mano darbu issirinkai vos ne pati paprasciausia liftinimui :))) Prasom prasom, jei tik patinka... Ten tie ratai jau buvo ant popieriaus, as tik 'asareles' kai kur priklijavau :))), bet esu maciusi graziai atrodo su masina ar tai rankomis issiuvineti tokie rutulai skirtingomis spalvomis ir palei linija mazomis raidelemis tekstas uzrasytas...

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails