antradienis, birželio 23, 2009

KARTAIS VERTA ATSIBUSTI ANKSTI

O jai dar "su Vyteniu" tai visai puiku :). Tai štai, tomis dienomis, kai aš rytais vis tik nemiegu, tai dažniausiai sėdžiu prie kompo, o dar dažnai žiūriu TV arba klausausi radijo, kartais nugirstu ką nors įdomaus. Štai neseniai nugirdau, kad yra toks fainas dalykas o tiksliau laidelė "Kvitas shi'tas" nusprendžiau, jai jau sugebėjau pora kartu prieš kameras atsilaikyti, tai čia gi nerodys, tik pakalbėti reiks :) , naivuolė :) :) :) jaudinausi velniškai :) :) :) . Tai vat, sumaniau ir padariau. Vakar atsisėdau ir parašiau laišką, ir dideliai mano nuostabai, šiandien ryte mane žadina nematytas telefono numeris, atsiliepiu, o ten pasirodo skambina prodiuseris Ernestas ir pasako puikia naujiena, jiems patiko mano istorija ir mano kvitas bus apmokėtas!!!!!!!!!!!!! :).
Kaip ir rašiau, verta rytais atsibusti su Vyteniu :) :) :)

3 komentarai:

  1. fainai! Ir laiškas gražus. Ir reklama SB ;) Įrašo neklausiau, bet kada paklausysiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi kaip faina :) ne tik apmokėjo kvita bet parodžius savo grožius dar tik labiau pleti SB virusą po LT--šaunuolė.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aciu Marija
    o kur ten tas yrasas? as tai neradau :(

    Irma
    siaip tai ir buvo ideja pareklamuoti tuos grozius, manau kad juos labai nustebinau, nes is vakaro laiska issiunciau, o jau siandien ryte paskambino ir pasake, kad apmokes mano kvita, be to suma ten juokinga, bet ideja tame ir buvo, kad parasytu, o ne kad apmoketu :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails