ketvirtadienis, gegužės 14, 2009

PAMOKĖLĖ KRAPŠTUKĖMS

Dar vienas pasirodymas ScrapManija bloge :)

Kalėdinio svapo metu, nuo savo gerosios fėjos, gavau štai toki popieriaus lapą, dar niekur nepanaudojau, bet užsidegiau mintimi, kad tokį ir aš pati galiu pasidaryti, tik reikės surasti dieną, kada kantrybės turėsiu neribota kieki :), tai štai, tai dienai atkeliavus aš jau darbavausi :) ir žinoma dariau nuotraukas, kad galėčiau ir su jumis šia puikia idėja pasidalinti :) ,

jums reikės: (1 nuotrauka)

*popieriaus,
*pieštuko,
*trintuko,
*peiliuko,
*kažko, ant ko jūs pjaustysit,
* ir daaaaug kantrybės :) .

# Pirmiausiai pasipieškit daug įvairių apskritimų, kurie tarpusavi susiliečia (2 nuotrauka).


# Paskui iš apskritimų nupaišykit gėlytes, paišant stenkitės, kad kai kur, jos tarpusavį susiliestų (3 nuotrauka).
# O dabar imkit peiliuką ir pjaustykit (4 nuotrauka).

# Štai kas man gavosi (5 nuotrauka).

# Truputi iš arčiau (6 nuotrauka).

- daug darbo ir kantrybės reikalaujantis procesas
+ jai turite fantazijos galimybės neribotos

3 komentarai:

  1. bet tavo fantazija tikrai neribota :) ir sugalvok tu man, o kantrybes turejimas, super!!! puiki ideja, kuria noreciau pasinaudoti, bet, zinau, kad man kantrybes tikrai neuzteks :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. aciu Agneja :)

    zinok nera jau cia taip sudetinga, tik taip atrodo :), pasipaisai gelyciu ir pjaustai, man tai pats procesas labai patinka, paskutiniu metu aplamai tas peiliukas mane vilioja :D :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mane irgi vilioja, bet pagrindas per daug apkrautas visokiais dalykais :D

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails