ketvirtadienis, kovo 19, 2009

UŽRAŠINĖ / ATMINTINĖ


Visai neseniai, Agnužė parodė, kaip susimeistravo nuostabu dalykėli - užrašinę. Ir aš panorau, kaš ko tokio, kas padėtu man susi sisteminti savo būsimus projektėlius, nes dabar nuotraukos vienoje vietoje, popieriai kitoje, o pavyzdukai ir visai kompe sėdi :). Štai kas iš to noro gavosi, gal ir ne šedevras, bet tikiuosi tikras pagalbininkas :).

4 komentarai:

  1. Tobula!!! Kai su žiedais, nebus išsipūtus kaip mano.

    AtsakytiPanaikinti
  2. o jai dar sugebesiu ja pagal paskirti panaudoti, tai visai bus super :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. na ideja tikrai sauni - as irgi vos pamacius agnuzes knygele pagalvojau - kad ir man praverstu tokia sisteminga knygele - bet stabdziau save, nes turiu kruvele pradetiu ir nebaigtu LO'liuku :)
    P.S.einu y anuzes blog'a ir ten paliksiu komentara ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. labai saunus popieriu likuciu panaudojimas, ir net nepasakyciau, kad nieko nederinai, man labai grazu :)super :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails