penktadienis, kovo 27, 2009

DAR VIENAS LIFTINUKAS :)

Jau senokai skrepinau, šiandien susikaupiau vienam darbeliu, nieko naujo mano repertuare, vėl liftinau :) , jau seniai norėjau tokį pasidaryti, gaila nepamenu is kur ji nusikopijavau, bet tai štampukų neturėjau, tai iškirpti patingėdavau :), šiandien pasidariau štampukus (didelis ačiū Laurai, kad man parūpino dar štampukų darymo medžiagos :) :) :) ) ir greitutis LO paruoštas jūsų akims. Kraštas paštampuotas, nuotrauka padaryta kad atsiverstu kaip knygele, joje bus aprašymas, kol kas parašiau tik ant juodraščio, nes niekaip netilpau :) per mažai vietos pasilikau :), mano praktikoje toks pirmas kartas :), po nuotrauka dar reikia data įrašyti, neturiu rudo rašiklio, bet žinau kur gauti :), eisiu skolintis po savaitgalio.

3 komentarai:

  1. O man labai mielas tavo darbelis. Toks minimalistinis. Ir man reikų išmokti neperkrauti savo darbų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. liuks darbelis, labai patiko stampukai ir neriniu juostele :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails