ketvirtadienis, vasario 12, 2009

NAUJAS LO "TĄ DIENĄ, KAI TU GIMEI "

Po šiokios tokios pertraukėles pribrendau naujam LO, turiu pasakyti nebuvo lengva, vis nesidėliojo, tai trukdė nuotraukos, nes MB kažkada nusprendęs buvo, kad reikia tik horizontaliai fotografuoti viska, nes taip patogiau albumą vartant, tai spalvos nekimba nors lyg ir tinka prie nuotraukos, tai niekaip negalėjau rasti vienos kortelės, kuri mano manymu labai čia reikalinga.... Vienu žodžiu, dėl daug trugdžių viskas buvo nustumta i šąli ir neaišku kuriam laikui :) :) :) . Bet vakar neiškentus ir vėl viska išsitraukiau, ilgai spoksojau į tas nuotraukas ir tada prisiminiau viena detalę, kuri mane, prieš daug daug laiko gimdžiusia LT ir dar blokados laikais, labai sužavėjo, o gal tiesiog dėl gimdymo, ta diena tranze buvau, nes dabar žiūrint i nuotraukas, man jos visai nepatinka. Kalbu apie užuolaidas gimdykloje ir aplamai kokia ten aplinka, televizorius po nosimi, visa reikalinga technika norint kažką žiūrėti ar klausyti, ant langu užuolaidos, lova- kuri transformuojasi i gimdymo stalą, ir nereikia suriestai iš skausmo eiti kažkur koridoriumi su mintimi, kad tik nepradėčiau gimdyti pakeliui... nestovi botai ir kibiriukas ... jauku kaip namuose tikrai maloni vieta tokiai akimirkai, nes tu negalvoji, o tiesiog lauki, kada pagaliau galėsi pamatyti ta žmoguti.
Tai tiek apie mintis, taip sakant viskas pajudėjo dėl užuolaidų :).
O dabar pats darbas, visos iš kart pastebėsit užuolaidas ir suprasit nuo ko jas liftinau :), tik gaila kad prasta dailininkė esu, tai mano akimis žiūrint gavosi ne klostes, o pateplioti brūkšniai, na bet ne visiems buvo lemta gimti dailininkėms :D :D :D prašau pasistengti dėl manes ir ižiurėti ten klostes :D, o visa kita, tai daug makalynės, kažkaip viska norėjosi sukrauti, pažiūrėjus iš šalies, labai margas gavosi, net gi sakyčiau visai ne mano skonio, bet kaip nekeista, man patinka, tikiuosi patiks ir jums :). Daugiau mano scrap darbu galite rasti čia.

1 komentaras:

  1. Na ir simpatiškas darbukas. Kokios šiltos spalvos ir idėja su užuolaidom man labai patiko. Visas darbukas tiesiog mano skonio

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails