šeštadienis, vasario 21, 2009

NAMŲ DARBAI

Pagaliau, galiu garsiai šuktelėti, mane rodė per TV :) :) :)! Kadangi, kol kas esu vis dar pilna įvairiu emocijų, kuriu ir pati nelabai suvokiu. Manau, kai jos išsisklaidys, galėsiu kitomis akimis i visa tai pasižiūrėti, o kol kas pasidžiaukit kartu su manim ir jai netyčia vis tik yra dar nemačiusiu, nors aš kaip kokia apsėsta gyriausi i visas puses, galite pasižiūrėti ir čia, kur aš bandau išdėstyti savo išsiblaškiuses minti :)
video

8 komentarai:

  1. Mačiau ir per TV ir dar kartą buvo smagu pažiūrėti. Viskas labai liuksiškai. Prisisukau ir aš tokių vytelių, bandysiu pinti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai puiku - taip viskas aiškiai išdėstyta. Tik imk ir suk vyteles ir pink pink pink. (...kada aš savo pirmą normalų krepšį suręsiu...)

    AtsakytiPanaikinti
  3. IRRI nu kai kada nors rasi laiko pas mene pusdieni pasedeti :)tada ir sumeistrausi :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. gražu ;) aš ir ruošiuos pinti :)
    beje, tik nesupykit, bet pastebėjau klaidą, jūsų pavadinime - nesuderinti linksniai.
    "išsiblaškę" - vyriškos giminės daugiskaitos dalyvis, todėl netinka prie moteriškos giminės daiktavardžio "mintys", turi būti "išsiblaškiusios mintys".

    AtsakytiPanaikinti
  5. nepykstu :) :) :), aciu uz patabas :), kai tik susiruosiu - pataisysiu :)

    jai turesi klausimu del pynimo - klausk :)bandysiu atsakyti

    AtsakytiPanaikinti
  6. Laba,
    kaip saunu:) net nemaniau,kad is popieriaus galima pasidaryti tokiu daiktu. reiks ir man pameginti-dabar kaip tik atostogos, turesiu laisvo laiko. jei kas nors ne taip gausis, ar galesiu kreiptis pagalbos?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kaip ant to virbalo sukt? Man sukant labai platėja ir nelygu gaunas ;(((

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails