ketvirtadienis, vasario 05, 2009

DIDŽIAUSI STEBUKLAI SLYPI MAŽUOSE NETIKETUMUOSE

Pagaliau, po ilgos pertraukos aš ir vėl radau laiko paskrepinti, tikra palaima sielai. Mano paskutinis darbas, na "mano" jį sunku pavadinti, nes šis LO beveik tiksli kopija šio darbelio, pirmiausiai, tai mane sužavėjo pats LO pavadinimas, jis taip puikiai angliškai skambėjo, o lietuviška variantą buvo sunku surasti, ačiū Saulei, kuri labai man pagelbėjo, kai jau pavadinimas buvo išmastytas, deja deja, patingėjau sukti galvele ir kažką pati sugalvoti, o skrepinti taip norėjosi, tai nusprendžiau palengvinti savo galvele ir tiesiog kopijuoti. Daugiau mano scrap darbu galite rasti čia.

1 komentaras:

  1. Labai fainuoliškas sb darbukas. Na toks labai, labai šiltas

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails