antradienis, sausio 20, 2009

NETIKĖTAS PASIŪLYMAS

Savaitgali buvau labai nustebinta vienos žinutės, pasiūlė dalyvauti BT laidoje "Namų darbai", ir parodyti kaip aš darau tuos laikraštinius krepšiukus. dabar vyksta pasiruošiamieji darbai, Jonas šaiposi, o ir aš galvoju kam man to reikėjo, taip sakant dėl 3 min eterio, kurio man net nereikia, dvi dienos darbuosiuosi. Na bet kad jau impulsyviai sutikau, tai dabar jau negaliu trauktis.

1 komentaras:

  1. labas linutuke,noriu nuosirdziai pasakyti,kad tikrai gerai ir graziai gavosi filmavimas,tu esi nuostabi moteris,tai iszvelgiu tavo veide,labai saunus grazus ir su meile padaryti tavo visi darbai,man tiesiog sukele nuotaika,daznai uzeinu cia paskaityti tavo minciu,man labai padeda susikaupti ir nuvyti bloga mintis.cia gaunu ikvepimo,kurio man labai truksta kartais. myliuvasara

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails